Onderwerp:
Beste abonnees in Nederland,
Zoals u weet zijn er inmiddels al een hele tijd problemen met de bezorging van de krant: we hadden het er al vaker over. Uit het nieuws van begin deze week bleek dat de problemen bij PostNL zijn ontstaan door een nieuwe manier van postselectie en -bezorging. Kortom: chaos. Weekbladen zoals De Duif zijn hier de dupe van.
Helaas is het een probleem dat we niet direct zelf kunnen oplossen. Wilt u toch op tijd uw krant kunnen lezen? Meld u dan aan voor de Abonneezone op onze website. Daar leest u steeds op dinsdag al de nieuwste krant, bovendien in kleur. Lees hier hoe u zich voor de Abonneezone kunt aanmelden.
U kunt ook zelf een klacht indienen bij PostNL, dat kan via deze link.
De Duif van week 21 zou op donderdag 25 of vrijdag 26 mei bij u bezorgd moeten zijn. Graag zouden we weten of dit ook het geval is.
U kunt ons dit laten weten via dit formulier.
(Update: u kunt het formulier niet meer invullen.)
We kunnen dan met een aantal gebundelde klachten nogmaals proberen bij de post iets klaar te krijgen.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Team De Duif.
Auteur: