Postbezorging in Nederland beneden alle peil

Onderwerp: 

Helaas krijgen wij de laatste maand veel klachten dat mensen hun krant (veel) te laat krijgen.

“De Duif” wordt maandagnacht/dinsdagochtend vroeg gedrukt, en meteen daarna ingepakt (banderol erom) voor verzending. Op dinsdagmiddag wordt “De Duif” dan voor alle Nederlandse abonnees aangeleverd bij een centraal punt van PostNL (Roosendaal). Contractueel is PostNL verplicht om de krant binnen 48 uur bij de mensen te bezorgen, dat betekent dus dat u als abonnee hem op donderdag zou moeten ontvangen (uiteraard m.u.v. weken met een officiële feestdag).

Helaas kan PostNL, zeker de laatste weken, haar beloftes niet waarmaken en krijgen veel abonnees hun krant pas op vrijdag of zelfs op dinsdag na het weekend.
Uiteraard willen wij ons hiervoor verontschuldigen, doch wij kunnen niet meer doen dan vrijwel wekelijks klacht indienen bij PostNL. Telkens wordt beloofd dat men er naar zal kijken, maar tot nog toe heeft dit helaas geen resultaat opgeleverd.

Omdat onze klachten niet naar behoren opgelost worden, zouden wij onze abonnees willen vragen om ook zelf klacht neer te leggen bij PostNL. Hiervoor zijn diverse mogelijkheden:

Nogmaals onze oprechte excuses, wij blijven ons best doen om de bezorging te verbeteren en hopen samen met u op een snelle oplossing!

Nog even dit: met uw abonneenummer kunt u zich registreren op onze site en de krant al op dinsdagmiddag online en in full colour lezen. Uiteraard is dit niet hetzelfde als op je gemak door de papieren krant bladeren, maar op deze manier blijft u wel snel op de hoogte van het laatste nieuws.

Auteur: 

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.